keskiviikko 1. marraskuuta 2017

Kristus Elää Minussa



Epäonnistuminen ei ole mukavaa ja se tekee kipeää joka kerta. Minulle epäonnistuminen merkitsee häpeää, joudun tunnustamaan etten pystynyt, en ole tarpeeksi hyvä.

Jumala pyyhkii pois meidän epäonnistumisemme. Hänessä me olemme voittajia, osallisia Hänen kunniastaan ja voitostaan.

Joskus me kaikki epäilemme. On vaikea uskoa että Jumala voisi rakastaa minua. Tai että Hän voisi hyväksyä minut tälläisena.

On helpompi uskoa että minun syntini olivat liian suuret. Että minä en ole kelvollinen. Ettei Jeesus oikeasti kuollut minun puolestani.




Mutta se on valhetta.

Minä en enää elä. Vaan Kristus elää minussa. Mitä elämästäni on jäljellä, sen elän uskossa Jeesukseen. Häneen joka rakasti minua niin paljon että kuoli puolestani.

Minä saan tuoda syntini Hänelle. Voin paljastaa kaiken mitä on sisälläni piilossa. Eikä minun tarvitse pelätä.



Jumalalla on suunnitelma. Se on jotain suurempaa kuin minä tai sinä tai koko tämä maailma. Ja Hänen armostaan me saamme olla osallisia siinä.

Vaikka minä olenkin pieni ja mitätön, minut on nostettu ylös Jeesuksessa. Minusta on tehty perillinen ja Jumalan oma lapsi. Minä olen osa Hänen suunnitelmaansa.




Jeesus, kiitos siitä että kuolit puolestani. Minun itseni olisi mahdoton olla pyhä kuten sinä. Kiitos että nyt saan elää uskossa sinuun ja toivossa että sinä pelastat minut, jo tässä elämässä.


Meidän kaikkien on kuoltava. Jonakin päivänä saan nähdä sinut kasvoista kasvoihin. Mutta siihen saakka minun on elettävä täällä maan päälla. Anna minulle voimaa ja rohkeutta elää sinussa ja luottaa sinuun joka hetki. Anna minulle elämä jolla voin palvella muita ja heijastaa sinun pyhyyttäsi ja rakkauttasi muiden ihmisten elämään.


Kiitos että saan olla osallinen sinusta, amen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti